HAREZMİ EĞİTİM MODELİ 13.HAFTA


HAREZMİ EĞİTİMİ MODELİ 13.HAFTA ÇALIŞMALARI
Harezmi 13. Hafta 29 Şubat
️ Koftos müzik Foşur ritim çalışması, poşetlerle ısınma oyunu olarak güne başladık. Enerjimizi yükselttik:)
️Geçen hafta ki çalışmalarımızın değerlendirmeleri , görüş , önerileri alarak başladık. Suyun atık halinin renkleri varmış ? Bu konu bizi heyecanlandırdı.
Gri, yeşil, siyah ve saf hali
️Peki evlerimizden kanalizasyona oradan arıtma tesislerine giden sular karşılaşsa neler olur️Tüm sorularımıza drama çalışmamızla eğlenceli hale getirerek yaparak yaşayarak deneyim kazandık. Arıtıldık ve tertemiz hale geldik.
️Okulumuzun krokisini koordinat kodlama çalışmasına çevirdik. Koordinatları bularak atık suların renklerine ve yerlerine ulaştılar. Tüm okulu gezdiler .STEM çalışmamız ( Bilim Teknoloji,Mühendislik, Matematik) AMACINA ulaştı.
SCIENCE( Gözlemlediler,denediler ,tahminde bulundular)
TECHNOLOGY (yaratıcı oldular ve işleri yürütmek için sorunları belirlediler)
ENGİNEERİNG ( Problem çözdüler ve malzeme kullandılar)
MATH ( Kodları sıraladılar ve yerlerini keşfettiler)
️Problemlerine çözüm bulmaları, iletişim ağını başlatarak süreci kendilerinin yönlendirilmesine fırsat verildiği, çocuk DİNLENDİĞİ ( anlattığını dinlemek) ortamda geçirdiği harezmi eğitim sürecinin sonuna geldik.



