HAREZMİ EĞİTİM MODELİ 15.HAFTA

HAREZMİ EĞİTİM MODELİ 15.HAFTA


Harezmi 15. Hafta 14 Mart

️ Geçen hafta yaşadığımız deneyimlerin kritiğini gerçekleştirdik. Sonrasında ısınma oyunu olarak , hareket, dikkat -takip, el göz koordinasyonu destekleyen oyunumuz olan balonu havaya atarak topları kutulara toplamaya çalıştık.

️Geçen haftalarda suyun katı sıvı ve gaz hallerini keşfetmiştik. Peki su dünyada sürekli bir döngü halinde nasıl devamlılık sağlıyordu?  Atmosfer ile yeryüzü arasında süregelen hareketini inceleyebilir miydik? Problemimizden yola çıkarak su döngüsü keşfine koyulduk. 5 dk lık bir animasyon izledik. 

️Su hallerinden buharlaşma, yoğunlaşma, yağış ve yer yüzüne iniş aşamalarını hissedeceğimiz drama çalışmamızı gerçekleştirdik. Ellerimizi bir poşete geçirdik . Poşetimizi bulut , ellerimizi su damlası olarak kullandık. 

️ Yaparak , yaşayarak ve gözlemleyerek problemimizi ispat etme aşamasına geçtik. Su ile dolu poşetimizi asetat kalemle işaretleyerek cama yapıştırdık. Bakalım suyumuz ne kadar sürede buharlaşacak ️

️Suyun döngüsü bize yeni bir yol kazandırdı. Problemimizi kodlama halısında, aşamalarını kod yazarak ve kodu harekete dönüştürerek deneyimlerimizi gerçekleştirme alanı oluşturduk. Yeni nesil öğrenme teknikleriyle bir harezmi eğitimi sürecimizi sona erdirdik.02-04-202402-04-202402-04-202402-04-202402-04-202402-04-2024



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi